ד"ר דרור רובינסון – שירותי המרפאה

מרפאת ד"ר רובינסון – שנים של ניסיון עם החדשנות של המחר

מרפאתו של ד"ר דרור רובינסון מציעה מגוון שירותים וטיפולים בתחום האורטופדיה המתקדמת – התמחות בטיפולים חדשניים ויעילים במיוחד להקלת הכאב ולריפוי מהיר.

המרפאה מתמחה בשלושה תחומים עיקריים:

זריקות PRP מונחות אולטרסאונד

טיפול בזריקות פלסמה עשרה בטסיות (PRP- Platelet Rich Plasma) הינו טיפול חדשני ויעיל במיוחד הפועל לריפוי דלקות ולהתחדשות של רקמות רכות כגון גידים ורצועות. החומר – PRP, המכיל טסיות וגורמי גדילה, מופק ישירות מתוך הדם של המטופל לאחר נטילת דם פשוטה. את החומר מזריקים למקום הפגוע בהנחיית אולטרסאונד, לדיוק מירבי. התוצאות מהפכניות ויוצאות דופן ביעילותן. הטיפול ב-PRP מאפשרות לחזור לתפקוד תקין תוך פרק זמן קצר, לשכוח מהכאבים ולהשיג שיפור בכל המדדים.

מרפאתו של ד"ר דרור רובינסון מאובזרת במכשור החדיש והמתקדם בעולם להפקת PRP, להורדת רמת הדלקת והכאב ולשיפור התוצאות. המכשור המתקדם והמיומנות של ד"ר רובינסון מבטיחים פחות כאבים בהזרקה ויעילות גבוהה יותר של כל טיפול.

לפרטים נוספים אודות זריקות PRP במרפאת ד"ר דרור רובינסון הקליקו כאן.

חוות דעת רפואיות לבית משפט

פעמים רבות, במקרים של מחלוקת משפטית מול חברות ביטוח, ביטוח לאומי או משרד הביטחון בנושא רפואי-אורטופדי, מבקש העותר להגיש לבית המשפט חוות דעת מומחה אשר תומכת בבקשתו.

חוות דעת זו יכולה להיות קריטית לגורל התביעה וחשוב שתהיה חד-משמעית וכזו אשר מותירה לבית המשפט רק ברירה אחת – לקבלה.

לעיתים, ינסו הגופים שכנגד להציג חוות דעת סותרת או מתנגדת, על מנת לחזק את טענתם ולכן יש חשיבות עצומה לאותה חוות דעת, שיכולה להשפיע על כל מהלך חייו של המטופל.

מרפאתו של ד"ר דרור רובינסון מספקת חוות דעת רבות לבתי משפט ובמיוחד בתיקים כנגד ביטוח לאומי ומשרד הביטחון, אשר מתקבלות באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד הודות לשילוב בין שלושה גורמים קריטיים:

• הטיעונים הרפואיים
  • המוניטין המקצועי של המומחה
  • שימוש בציוד מיוחד ובאמצעים טכנולוגיים המדגימות את הלקויות ואת הטענות באופן בלתי ניתן להזמה.

מרפאתו של ד"ר דרור רובינסון מצויידת במכשור חדשני המאפשר, בין היתר,  לקבל מושג לגבי טווחי תנועה ומוכיח הגבלת תנועה, מצלמה תרמית לזיהוי תהליך CRPS ובדיקת עמידה ממוחשבת המאפשרת בדיקת עיוותים של מראה כף רגל ומניעת התפתחות של כיבים.

טיפולים חדשניים בעקב

לראשונה בישראל -טיפול בשיטת טופז – טיפול בטכנולוגיה מתקדמת של גלי רדיו. טכנולוגיה מהפכנית ללא ניתוח, המאפשרת טיפול לא-ניתוחי לטיפול בדלקת כרונית בגיד אכילס וב"דורבן", דלקת בחיתולית הכפית.
גלי הרדיו מעודדים ייצור גורמי גדילה במקום הפגוע ומפעילים תהליך של ריפוי טבעי ללא נזק לרקמות הבריאות.

עוד מתמחה ד"ר דרור רובינסון בניתוח אנדוסקופי (זעיר-פולשני) לשחרור רצועת הרקמה החיתולית הפלנטרית. הגישה האנדוסקופית מבטיחה חתך קטנטנן והחלמה מהירה במיוחד תוך חזרה להליכה תקינה באופן מיידי.