טיפולים חדשניים בעקבכאבים בעקב, דלקות, "דורבן" פוגעים באופן קשה באיכות החיים, ביכולת ההתניידות ובתפקוד התקין.

ד"ר דרור רובינסון מציע מגוון טיפולים בשיטות שונות, כולל ניתוח זעיר-פולשני (אנדוסקופיה) ושיטת טופז החדשנית – ללא ניתוח.

לראשונה בישראל -טיפול בשיטת טופז – טיפול בטכנולוגיה מתקדמת של גלי רדיו

טכנולוגיה מהפכנית ללא ניתוח, מאפשרת טיפול לא-ניתוחי לטיפול בדלקת כרונית בגיד אכילס וב"דורבן", דלקת בחיתולית הכפית.

התהליך אורך כ-20 דקות ומתבצע תחת הרדמה מקומית. במהלכו, מוחדרת מחט הטופז אל הגיד או הרקמה הדלקתיים למשך חצי שנייה בפעולה חוזרת ויוצרת דפוס דמוי רשת סביב האיזור הפגוע. גלי הרדיו פוגעים ברקמת הצלקת שהגוף לא הצליח לרפא, מחדשים את זרימת הדם לאזור הפגוע ומפעילים תהליך של ריפוי טבעי באמצעות הגברת ייצור של גורמי גדילה באיזור הפגוע, ללא נזק לרקמות הבריאות.

טיפול בעקב בשיטת טופז מבטיחה החלמה מהירה יחסית. לאחר שבוע במגף הליכה, ניתן לרוב לעבור לצעוד בנעלי ספורט עם מדרס.

הטיפול בטכנולוגיית הטופז נחשב פורץ דרך בתחום הטיפול בעקב ונפוץ מאד בחו"ל ובקרב ספורטאים.

לפרטים נוספים אודות הטיפולים החדשניים בכאבי עקב במרפאת ד"ר דרור רובינסון הקליקו כאן.

ניתוח זעיר-פולשני (אנדוסקופיה) להפחתת כאבים בעקב

במקרים בהם טיפולים  שמרניים יותר נכשלו, ד"ר דרור רובינסון מתמחה בניתוח אנדוסקופי (זעיר-פולשני) לשחרור רצועת הרקמה החיתולית הפלנטרית. ניתוק הרצועה מעצם העקב יפחית את הדלקת ואת הכאבים.

הגישה האנדוסקופית מבטיחה חתך קטנטנן והחלמה מהירה במיוחד תוך חזרה להליכה תקינה באופן מיידי.

מומחיותו של ד"ר דרור רובינסון ממזערת סיכונים ומבטיחה התאמה מרבית של שיטת הטיפול לצורכי המטופל.