הסוד השמור של הספורטאים יכול לעזור גם לך!

מרפאתו של ד"ר דרור רובינסון מביאה את הטיפול בזריקות פלסמה עשרה בטסיות (PRP- Platelet Rich Plasma) הינו טיפול חדשני ויעיל במיוחד הפועל לריפוי דלקות ולהתחדשות של רקמות רכות כגון גידים ורצועות.

פציעות שונות, תהליכים ניווניים ודלקות גורמים לכאבים, להגבלה בתנועה ולפגיעה חמורה באיכות החיים. הטיפולים המקובלים מהדור הישן כללו תרופות,

זריקות PRP מונחות אולטרסאונד

טיפול מקומי במשחות, חבישה, טיפול פיזיותרפי או זריקות סטרואידים. מטרת הטיפולים המסורתיים הינה להקל על הכאב ועל הדלקת שהתפתחה, אך במקרים רבים טיפולים אלה לא היו יעילים מספיק ולא נתנו מענה אמיתי.

טכניקה ייחודית שהתפתחה בשנים האחרונות, היא הזרקה של PRP – פלסמה עשירה בטסיות דם, ישירות למוקדי הדלקת. ההשפעה המהירה והיכולת המופלאה של ה-PRP לרפא את הדלקת, הפכה את הטכניקה לסוד השמור של הספורטאים המקצועניים, שחזרו באמצעותה למגרשים, ללא כאבים ולא מגבלות בתפקוד.

מהו PRP?

החומר – PRP, המכיל טסיות וגורמי גדילה, מופק ישירות מתוך הדם של המטופל לאחר נטילת דם פשוטה. לאחר נטילת הדם, הוא מועבר לצנטריפוגה מיוחדת אשר מפרידה את הדם למרכיביו בצורה סטרילית וללא מגע יד-אדם.
בתוך הפלסמה, מצוי ריכוז גבוה של טסיות ושל רכיבי גדילה. הפלסמה המועשרת בטסיות (PRP), היא למעשה החומר אשר מוחזר לגוף ומחולל את הריפוי.

את החומר מזריקים למקום הפגוע בהנחיית אולטרסאונד, לדיוק מירבי. טכניקת ההזרקה, המיומנות המקצועית כמו גם תהליך מיצוי החומר, מבטיחים מינימום אי נעימות בתהליך ההזרקה. המכשור המתקדם והמיומנות של ד"ר דרור רובינסון מבטיחים פחות כאבים בהזרקה ויעילות גבוהה יותר של כל טיפול.

מרפאתו של ד"ר דרור רובינסון מאובזרת במכשור החדיש והמתקדם בעולם להפקת PRP, להורדת רמת הדלקת והכאב ולשיפור איכות החיים.

היתרונות המשמעותיים של טיפול ב-PRP

• טבעי (מופק מהגוף), ללא תופעות לוואי, ללא סכנת דחייה
  • מדויק וממוקד באיבר הפגוע
  • תוצאות מדהימות ומהירות

להיפטר מהכאבים, לחזור לתפקד!

התוצאות מהפכניות ויוצאות דופן ביעילותן.
הטיפול ב-PRP מאפשרות לחזור לתפקוד תקין תוך פרק זמן קצר, לשכוח מהכאבים ולהשיג שיפור בכל המדדים.

ד"ר דרור רובינסון – רפואה חדשנית ומתקדמת גם בהישג ידך!